• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Anunțuri
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Carrefour returnează până la de 3 ori valoarea TVA- ului pentru produsele alimentare, sub formă de cupon

    Violina Gorcinschi-Jitaru -

    De ieri, miercuri – 30 iulie, Carrefour a început să înapoieze până la de 3 ori valoarea TVA- ului pentru produsele alimentare, sub formă de cupon. Carrefour România își reafirmă angajamentul față de clienți și vine cu un program de reducere a prețurilor pe tot parcursul lunii august, ca răspuns la impactul creșterilor TVA-ului.

    Prin această inițiativă, retailerul oferă reduceri semnificative la produse de bază, echivalente cu de trei ori valoarea TVA- ului pentru produse alimentare și de două ori pentru produsele nealimentare selectate sub formă de cupon.

    Carrefour dă înapoi până la de 3 ori valoarea TVA-ului pentru produsele alimentare

    Campania a debutat pe 30 iulie și se va desfășura pe durata lunii august, cu reduceri săptămânale la diferite categorii de produse afectate de noile cote TVA. Reducerea este acordată sub formă de cupon care poate fi utilizat pentru achitarea cumpărăturilor viitoare, atât în hipermarketurile, cât și în supermarketurile Carrefour.

    „Într-un context economic tot mai dificil, marcat de creșteri de prețuri și presiuni asupra costului vieții, ne reafirmăm angajamentul de a susține clienții prin soluții concrete. Consumatorii devin tot mai atenți la gestionarea bugetului săptămânal și caută oferte relevante, transparente și constante. Prin această inițiativă, răspundem nevoilor reale ale tuturor românilor, sprijinindu-le în menținerea unui echilibru financiar. Reducerile nu sunt doar o măsură comercială, reprezentând una dintre acțiunile constante pe care le facem pentru a proteja puterea de cumpărare, iar acum ne propunem să înapoiem practic de două sau de 3 ori valoarea TVA-ului pentru categorii importante de produse. Mai mult decât un simplu lanț de magazine, ne propunem să fim un partener de încredere în fiecare etapă a cumpărăturilor”, a declarat Gilles Ballot, CEO Carrefour România.

    Citește și: Mălaiul românesc produs de fermierul Vasile Balcan a început să fie comercializat în magazinele Carrefour

    Pe tot parcursul lunii august clienții vor beneficia de reduceri săptămânale la o selecție de produse esențiale. Pentru produsele alimentare, clienții vor avea parte de reduceri de 33%, în timp ce pentru cele nealimentare, reducerea va ajunge la 42%. În prima săptămână a campaniei, între 30 iulie – 5 august, promoțiile vor include produse precum brânza telemea ambalată, anumite branduri de mezeluri, cafea și hrană pentru bebeluși, cu excepția formulelor de lapte.

    Prin această acțiune, Carrefour se implică activ în susținerea puterii de cumpărare într-o perioadă economică dificilă. De-a lungul timpului, retailerul a implementat mai multe campanii speciale pentru susținerea puterii de cumpărare a clienților, inclusiv „Reducem prețurile” cu reduceri pe termen lung între 5-25% la 2.000 de produse sau Bonul de weekend cu promoții de 20% pe categorii și 30% pe branduri, continuate pe parcursul anului.

    Carrefour România, un univers de posibilități pentru clienți

    Carrefour România le oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături. Singurul retailer omnichannel din România, Carrefour le oferă clienților experiențe de cumpărături cu ajutorul aplicației mobile și a caselor de marcat Self Service, în magazine, prin serviciile de online shopping cu livrare acasă, prin BRINGO, Glovo, Wolt și Bolt Food sau pe baza comenzii pe www.carrefour.ro.

    Odată cu achiziția operațiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour ajunge la peste 450 de magazine, în 113 orașe din țară și ajunge în top trei jucători de pe piața de retail din România, fiind un angajator de top certificat (2023, 2024, 2025) pentru aproximativ 17.000 de angajați.

    Compania susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Deschidem Vinul Românesc, Creștem România BIO, Grădina Noastră și Poftim Brânză Românească. Platforma Act For Good transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social. Fiecare sesiune de shopping le poate aduce utilizatorilor puncte de loialitate, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate.

    Citește și: Act for Good – profil de consum. Morcovii, castraveții și ceapa – cele mai cumpărate legume românești în Carrefour

    Unul dintre cei mai mari angajatori din România, cu o echipă de aproximativ 17.000 de oameni, companiile aparținând Grupului Carrefour în România fac parte din categoria celor ce contribuie semnificativ prin impozitele și taxele datorate către stat. Astfel, în 2024, Carrefour a plătit la bugetul de stat prin toate companiile prin care este prezent pe piața locală (Carrefour Romania S.A., România Hypermarche S.A., Supeco Investment SRL și Columbus Active SRL) impozite și taxe de aproape un 1 Miliard de lei, în creștere cu peste 20% față de 2023. Carrefour România operează în România prin trei entități juridice principale: Carrefour România S.A., Supeco Investment SRL și, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A.


    Te-ar mai putea interesa

    DE VÂNZARE: Depozit de cereale cu capacitate de 8.000 de tone în județul Tulcea – Ceamurlia de Jos Tăieri la plata subvenției pentru pășunat. De ce au pierdut unii fermieri cei 100 euro/ha Sute de hectare de porumb din ferma lui Dimitrie Muscă sunt calamitate aproape total

    Ultimele știri

    MEGAFERT 3-5-40 – Pentru vigoare vegetativă și producții calitative Inputuri mai scumpe pentru fermieri. Cum aplică o fitofarmacie creșterile de TVA Pâinea s-a scumpit peste noapte. Aurel Popescu, ROMPAN: Prețurile mai pot urca și în perioada următoare